Tryby potyczek
Dwie flagi:
- Każda drużyna zbiera się na własnym spawnie;
- Drużyny mają w widocznym miejscu osadzone swoje flagi;
- Celem każdej drużyny jest zabranie flagi drużynie przeciwnej i dostarczenie jej do własnej flagi;
- Jeżeli osoba mająca flagę zostanie postrzelona, musi zostawić flagę w miejscu, w którym została trafiona i udaje się bez niej na spawn zgodnie z zasadami;
- Flagę może przejąć inny aktywny gracz, zarówno jednej jak i drugiej drużyny;
- Obrońcy flagi muszą ją odebrać i niezwłocznie odnieść do własnej flagi (nie można z nią dowolnie biegać po polu walki);
- Drużyna, która przejmie flagę, nie musi od razu jej zanosić do własnej flagi, aczkolwiek niezrobienie tego jest nierozsądne;
- W przypadku, gdy obie drużyny zabiorą sobie flagi, zaniesienie przeciwnej flagi do miejsca osadzenia własnej, którą również zabrano, nie przynosi punktu. Każda z drużyn musi wówczas wpierw odbić swoją, zanieść na miejsce, a dopiero potem dołożyć do niej przeciwną flagę;
- Runda kończy się wtedy, gdy jedna z drużyn przejmie i zaniesie flagę do własnej;
- Ilość rund, jak i czas rozgrywki, zależy od prowadzącego.
Oblężenie:
- W odróżnieniu od poprzedniego trybu wybiera się jedną drużynę, która się wyłącznie broni, a druga wyłącznie atakuje;
- Drużyna atakująca musi przejąć flagę drużyny broniącej się zachowując przy tym zasady z trybu "dwie flagi", takie jak sposób przejmowania, upuszczania i dostarczania do własnej flagi;
- Drużyna broniąca nie przejmuje flagi drużyny atakującej;
- Celem drużyny broniącej jest niedopuszczenie, aby jej flaga została zabrana i dostarczona do flagi przeciwnej;
- Ochrona i odbijanie flagi przebiega w taki sam sposób jak w trybie "dwie flagi";
- Runda kończy się, gdy drużyna atakująca skutecznie zabierze flagę i dostarczy ją do celu lub gdy drużyna broniąca wytrzyma określony czas;
- Ilość rund, jak i czas rozgrywki, zależy od prowadzącego.